Golfovým hřištím přinášíme férové spojenectví bez vstupních investic a zbytečných poplatků. Nabízíme komplexní řešení pro všechny aspekty golfového resortu.
Kompletní řešení pro všechny aspekty golfového resortu. Systém OPS nabízí několik modulů pro usnadnění práce manažerům, obsluze recepce i účetním.
Primárními moduly jsou:
Rezervace
Nabízená cena se dynamicky mění v závislosti na nastaveném ceníku v závislosti na čase, věku nebo HCP hráče nebo například vytíženosti hřiště.
Prodej a Sklad
Členská agenda
Modul usnadňující práci plateb členů a jejich kontrole. Umožňuje zadat předpis vázající se k typu členství a následně dokončit celý proces až k zaplacení a kontrole neplatících hráčů.
Popdora čtecích zařízení
Možnost využití karet s QR kódem, magnetickým proužkem, karet s RFID čipem nebo například čárových kódů k rychlejší identifikaci hráčů nebo produktů k prodeji napříč celým systémem OPS
Podpora vydavače míčů
Pokud vaše hřiště disponuje také vydavačem, systém OPS umí s takovýmto zařízením komunikovat a kontrolovat počet výdejů vašim hráčům. Pokud taktéž používáte identifikační karty, je možné umožnit výdej míčů na základě přiložení karty nebo kódu ke čtecímu zařízení na vydavači.
Možnost napojení na národní golfovou databázi
Díky propojení na národní databázi golfistů se mnoho procesů stává o mnoho jednoduššími. Například identifikace hráče na recepci díky sjednocení identit. Není tedy nutné mít více systémů pro evidenci hráčů. Stačí upravit jednou na federačním sytému a změna se sama propíše do ostatních systémů jako jsou OPS a portál TeeTime.
Po - Ne: 8:00 - 13:00, 16:00 - 19:00
+420 245 007 156 teetime@teetime.czTeeTime SE
IČO: 24236381
se sídlem
Štětkova 1638/18, Nusle, 140 00 Praha 4
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl H, vložka 840
© 2024 - TeeTime SE - Golfový portál, všechna práva vyhrazena
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00, Praha 2. Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, Která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.